<3

Var juh mega länge sen jag skrev här.. Vet inte varför jag inte skrivit men har bara blivit så att jag inte kännt för det riktigt.

Läst igenom lite vad man har skrivit tidigare.. Kan inte tro att det är jag som har skrivit det. Är liksom inte jag riktigt. Men det var juh tyvärr så jag kände då. Men det är anorlunda nu =) mår sååå jävla bra nu så jag kan inte riktigt förklara känslan.

Skaffat pojkvän och grejor nu. Och kors i taket. Det har hållt trots allt. Alla tårar och alla flipp jag fårr ich även han. Men fortfarande är vi tillsammans. Kan inte i ord förklara hur mycket jag tycker om Bajbilöve.. Han har verkligen kommit in i mitt liv som en orkan och bara rört runt i mitt huvud. Är det är jag väldigt lycklig över.

Kan säga så här. Han kom in precis i rätt tid och räddade mitt liv bokstavnligen. Han har tagit mig för den jag är och ingen annan. Helt jävla underbar. Kan inte förklara honom. Han måste upplevas

Snart jul och detta blir det bästa på länge. Har redan fixat Bajbis juleklapp och han kommer bli glad.. Eller ja jag hoppas det iaf.

Ses imorron alla och hoppas ni får en super kväll.

Dagens låt: Block 44 En ängel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0