Fredag

Jaha ja... Blåsten har hittat till underbara Skåne IGEN... Suck så jävla trött på det asså. Kan juh fan inte gå ut fören man ser ut som kom o hjälp mig och dö.. Haha men lite kul är det när man måste kämpa för att komma någon vart.... Så ser nu något flygandes i luftan med röd jacka så är det bara jag... =o)

Idag är då Freda.. Hmm händer nog inte allt för mycket.. Fett med tandvärk och lite såna trevligheter.. Men men det är bara att bita ihop som dom säger.. Finns juh dom som har det värre...

Baby ska spela tennis i da på kvällen så jag ska nog mysa ner mig i soffan till någon trevlig film *inte porrfilm då* och bara vara. Kanske fixa lite te och vara som Asta 98 på hemmet.. Haha nee men lite skojj kan man juh alltid lägga in här.

Kan som sagt fortfarande inte i ord förklara hur kär jag är i denna underbara man. Jesus jag trodde inte jag kunde känna detta jag känner. Seriöst asså det är någo helt sjukt. Varje gång jag ser honom le stannar tiden. Varje gång han ger mig en kram fylls kroppen med energi och kärlek. Trodde den bitan var död på mig men ikke. Haha Emmzzi är Kär.... Långt upp över öronen kär.. Mohahahahahahah...

Mer kärlek åt folket... <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0