Kärlekens tecken <3

Ännu en dag har passerat. Och kärleken lever vidare. Har väl inte gjort så mycket i dag. Midda med mamma och bajbi. Super mysigt.. Även fixat lite smått med en tjejkompis. Som jag för den delen inte har träffat på MÅNGA år.. Skönt att man kanske för en gång skull kunde komma ikontakt med gammla vänner man hade för i tiden. Alltid lika kul att prata om livet när man var 14 år.. Haha ja jesus vilka tider det var..

Tandvärk vill jag säga är inget kuligt.. Kan ta vilken smärta som helst. Krossat hjärta mm mm men fan inte tandvärk. Jag verkligen hatar det. Kanske dags att gå till tandis??

Var på Maxi i helsingborg oxå.. Haha la in mitt färg medel i skåpet. Hahahaha jaa sen när vi väl står i hissen så känner jag SHIT jag har glömt det på maxi.. Hoppas det är kvar i morgon.. Hoppas hoppas för annars blir jag riktigt ledsen asså.

Sedan för attt spy av mig lite på Skånetrafikens jävla SMS biljetter.. Ååååhhh vad jag hatar dom.. Sen den 6/11 har har jag fått beställa två biljetter för att den första inte kommit.. Neee men det e juh facking moget.. Tror dom man e miljonär?? Så imorgon ska dom få höra på fröken Söts UNDERBARA humör. Inte första gången heller.. Blir så jävla trött på det.. Nee inför kontanter igen fram till sex på kvällen... MYCKET bättre om jag får lova att säga det själv vill säga.

Nej tillbaka till filmen med min andra man i.. Choklad och kaffe på det med då asså. Haha LÖVE it..

Dagens låt: Snoop dog smoke weed everyday remix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0